Mitt Konto [17]

Du kan inte skapa ett konto om du redan har ett Pinnacle-konto, eftersom vi bara tillåter ett konto per kund. Om ett felmeddelande säger att "ytterliga...
Läs mer
Det kan finnas flera skäl till att du inte kan logga in på ditt konto: Nytt konto som inte aktiverats än Om du har ett nytt konto måste du aktivera det...
Läs mer
Standardvalutan för svenska kunder är SEK, och den kan inte ändras.
Läs mer
Om du flyttar till Sverige ber vi dig att informera oss om det. Då kommer vi att stänga ditt befintliga konto efter att du tagit ut dina pengar. Sedan komme...
Läs mer
Om du har registrerat dig på Spelpaus och har tillgängliga pengar och/eller pågående spel på ditt Pinnacle-konto ber vi dig kontakta kundtjänst, så kommer v...
Läs mer
Ditt konto kommer att verifieras när du gör din första insättning med Trustly.
Läs mer
För att öppna ett konto och spela hos oss, måste du vara minst arton (18) år gammal (eller över den myndighetsålder som föreskrivs i de lagar i den jurisdik...
Läs mer
Nej, du får bara öppna ett konto. Dubbla konton kommer att stängas.  Om du inte lyckas logga in på ett redan skapat konto kan du kontakta kundtjänst för att...
Läs mer
När du fyllt i registreringsformuläret kommer ett e-postmeddelande att skickas till e-postadressen du angav med en aktiveringslänk för att slutföra registre...
Läs mer
Om du har glömt ditt kund-ID kan du få tillbaka det genom att använda alternativen för kontoåterställning på vår webbplats. Om du klickar på alternativet &q...
Läs mer
Om du har glömt din registrerade e-postadress kan du klicka på "Glömt din e-post?" på huvudsidan av vår webbplats. Du kommer att ombes att ange d...
Läs mer
Om du har glömt lösenordet till ditt Pinnacle-konto, kan du klicka på "Glömt ditt lösenord?" på huvudsidan av vår webbplats.   Det kan dröja upp...
Läs mer